piątek, 27 kwietnia 2012

wózeczek

nie mogłam czekac do niedzieli, nie wytrzymałam i dałem wózeczek siostrze wczoraj :) podobał się. i to bardzo :) a to najważniejsze...
nie ozdabiałam go jakoś specjalnie tasiemkami czy wstążeczkami, postawiłam na prostotę. prezentuje się tak:





sporo się naszukałam tych serduszek...
ale wiecie co jest najśmieszniejsze? że dopiero przy ozdabianiu zorientowałam się, że góra wózka jest zrobiona splotem ósemkowym odwróconym (zdaje się, że tak on się nazywa), który ostatnio widziałam u Maggii. nieświadomie wykorzystałam splot, którego ostatnio chciałam się nauczyc hi hi nie ma to jak spostrzegawczośc :D

18 komentarzy:

  1. śliczny wózeczek:)bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ! Ja też niedługo skończę swój :)
    Pozdrawiam - miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszedł tylko szkoda, że nie napisałaś jaki jest duży.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. środek ma jakieś 20cm długości, wysokośc coś koło 16cm. tak mniej więcej :)

      Usuń
    2. A wygląda na większy ;)

      Usuń
  4. Śliczniutki , bardzo mi się podoba , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdaje się, że nie będę oryginalna: śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE ON JEST ELEGANCKI....PIĘKNY

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra ten wózeczek...a moje następne próby deco....wstyd, oblazłe pomazańce, ale dzielnie ćwiczę dalej :))pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutki! elegancki i gustowne wykonanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! Super, uwielbiam takie plecionki, kocham wiklinę i wszystko co można z niej wyczarować!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do wyplatania.dzieki za odwiedziny i zapraszam czesciej :)

      Usuń
  10. Śliczny! Bardzo mi się podoba sposób w jaki go ozdobiłaś i wcale nie widać, że pierwszy raz robiłaś. Ja mam za sobą swój pierwszy.Teraz plotę drugi :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wózek jest prześliczny!!!wszystko,co wychodzi spod Twych zdolnych łapek jest genialne :) zapraszam do mnie po wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wózeczek rewelacja...jestem pełna podziwu...)))) pa....

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite - być tak kreatywną super sprawa :) dodaję do obserwowanych blogów

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

dawno temu i nie prawda

Próbowałam odszukać zdjęcia tego co wyplotłam przez ten rok. Na prawdę próbowałam. Niestety padła karta pamięci a messanger na fb nie jest ...