Obserwatorzy

zarabiaj na tym co robisz za darmo, ja już się zarejestrowałam, polecam :)

piątek, 19 października 2012

barwienie rurek z papierowej wikliny

jak malowac rurki z papierowej wikliny?
czym malowac rurki z papierowej wikliny?
takie pytania zadaje sobie każdy początkujący w tym temacie. ostatnio szuka się coraz to lepszych i szybszych sposobów np. jak jednocześnie pomalowac większą ilośc rurek aby było szybciej?
4 dziewczyny poruszyły ten temat na swoich blogach. wszystkie 4 są bardzo utalentowanymi kobietkami, a ich rady służą nie jednaj z nas :)

1. Ania na swoim blogu pokazuje nam różne kursy za co bardzo jej dziękujemy :)
wczoraj pokazała filmiki ze swoim udziałem: w 1 opowiada o farbach jakie stosuje i gdzie je można kupic, w 2 pokazuje ciekawy sposób na malowanie większej ilości rurek.
zapraszam do Ani:

2. Inga opowie Wam o naszej ostatniej dyskusji na temat barwienia rurek. przedstawi również swój własny sposób jak tego dokonac :)
zapraszam do Ingi:

3. Maggii opisała wszystkie znane jej specyfiki służące do barwienia rurek, począwszy od naturalnych barwników przez barwniki do jajek i tkanin na bejcach skończywszy. udostępniła również link do filmiku, w którym jest przedstawiony sposób na barwienie sporej ilości rurek jednocześnie bez brudzenia rąk :)
zapraszam do Maggii:

4. Jotkaa opisuje barwienie rurek i malowanie gotowych koszyków.  przedstawia również krótki opis poszczególnych barwników i farb :)
zapraszam do Jotkaa:
http://jot-kaa.blogspot.com/


pewnie większośc z Was i tak zna owe Panie ale pomyślałam sobie, że warto przekazywac dalej ich mądrośc i zdolności. mam nadzieję, że znajdą się pasjonaci, którzy chętnie skorzystają z ich rad :) pozdrawiam
****************************************
12 marca 2013
ostatni weekend poświęciłam na barwienie rurek i chciałam się z Wami podzielic własnymi obserwacjami :) wypróbowałam wszystkie sposoby jakie proponują dziewczyny. najbardziej odpowiada mi malowanie rurek przy pomocy zwykłej kuchennej gąbeczki. jednak... jeśli barwicie je farbą połączoną z pigmentem rureczki są sztywniejsze i szybciej schną. po około godzinie nadają się do wyplatania.
próbowałam też je barwic samym pigmentem rozcieńczonym z wodą. schną znacznie wolniej (kilka godz) ale po wyschnięciu są tak mięciutkie jak w naturalnej postaci. nie wiem, który sposób będzie Wam bardziej odpowiadał. mi osobiście szybciej i łatwiej wyplata się mięciutkimi rurkami- tu dobrze jest je pomalowac np na noc i następnego dnia brac się do roboty :) zachęcam do eksperymentów w tym temacie i czekam na Wasze spostrzeżenia. może znacie jeszcze inny ciekawy sposób na barwienie rurek?? chętnie go poznam :) pozdrawiam Was gorąco :)
****************************************
5 maja 2013
dziś zupełnie przypadkowo znalazłam filmik pokazujący jeszcze inny sposób na barwienie rureczek :)
zapraszam do oglądania (tutaj) :)
*********************************************
5. Ilona w ciekawy sposób opisuje jak skręcac rureczki. podaje też ich wymiary oraz nazwy farb jakie stosuje do malowania :)
zapraszam do Ilonki:
 http://papierowecudawianki.blogspot.com/
*********************************************
28 maja 2013
barwienie rurek barwnikami do jajek. da się? da :)
przed godzinką dosłownie skończyłam eksperymentowac z barwnikami do jajek. barwnik rozrabia się wg przepisu na opakowaniu. trzeba chwilkę odczekac aż wystygnie.
malowałąm nim rurki gąbeczką. długo schną, fakt. bo to praktycznie woda. jednak potem fajnie się nimi wyplata ponieważ są mięciutkie :)
UWAGA!!!
załóżcie rękawiczki!!!
ja nie miałam więc poszłam na żywił. w tej chwili mam czerwone ręce i od godz próbuję je domyc. schodzi tylko pumeksem :P
**************************************************
20 lipca
dziś trafiłam na 2 kolejne posty dotyczące barwienia rureczek :) pewnie wszyscy znacie ich autorki :)
6. Aldona krótko, zwięźle i na temat opisuje poszczególne stosowane przez nią metody do malowania rureczek
7. Ilona  (również nr.5) opisała w bardzo ciekawy sposób jak barwi rureczki kawą rozpuszczalną, zapraszam :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post :)) ja bym jeszcze dodala Jotke,ktora tez zrobila kursik na barwienie rurek :)) Ma tez inne kursiki na swoim blogu,zapraszam do niej :)) http://jot-kaa.blogspot.co.uk/2012/10/papierowa-wiklina-od-podstaw-czii.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo fajnie, dzięki za info, zaraz do niej napiszę :)

      Usuń
  2. Z pewnością mi się przyda:) Urzekła mnie papierowa wiklina i będę chciała sama niedługo spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I am truly happy to glance at this blog posts which includes lots of valuable data, thanks for providing these statistics.
    My blog post ; kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skorzystam! Dzięki, jesteś wielka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The huge aсt οf offspring audіences tаking Ϲomponent in these tro сhoi limited day foг thеm filled with Enсhanteԁ actіvitiеs.
    There are tοo many Go in the elbow room ωith Run aсroѕs
    on the base. I Constitute sοmething thаt
    you should Checκ over out as thеse gamеѕ can bе fun аnd challеnging.



    Here is mу pаgе - game

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)