sobota, 3 listopada 2012

bałwanek

witam w sobotę z rana :) tak tak jak dopiero wstałam :P
dziś chciałam Wam pokazac mojego pierwszego bałwanka. robiłam go w tym tyg wieczorami po 30-50min codziennie aż się udał. bardzo mi się podoba, choc wyszedł mi troszkę taki spaślaczek to i tak jestem z niego dumna :P

niedawno ktoś mnie pytał czy wiem jak zrobic bałwanka...kochani, wiem :)
przy okazji tego myślałam o jakiejś foto-relacji z tego jak go robiłam ale że był to eksperyment, nie zdecydowałam się na to...
w rurkach osnowy nie ma drutów, rureczki wyginałam w rękach cały czas obracając go dookoła czy równo wychodzi. ale w między czasie wpadłam na pomysł, że kilka osób ma kursy, z których można skorzystac przy wyplataniu bałwanka:
u Maggii jest kursik na miskę z papierowej wikliny. można się na nim wzorowac. wystarczy tylko wyobrazic sobie, że robicie 3 miski jedna na drugiej :)
natomiast u Kasi jest kurs na jabłuszko z papierowej wikliny z wykorzystaniem drutów.  również może stanowic wzór do bałwanka :)

mój bałwanek ma również kapelusik z ozdobnym kwiatkiem. takie same tylko w innym kolorze wykorzystałam przy robieniu kartki dla Iwony :)
bałwanek ma 26-27cm wysokości

mam nadzieję, że pomogłam wszystkim zainteresowanym :) do dzieła :P

28 komentarzy:

  1. Rewelacyjny gość!!! Chyba się skuszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale Ty masz pomysły :) świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale Ty masz pomysły :) świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale Ty masz pomysły :) świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest, taki słodki:) Dorób mu jeszcze miotłę z rureczek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana!!!Czy Ty masz może zainstalowany jakiś ukryty motorek??? I nie zdradzasz nam tej tajemnicy:)Kurcze robisz szybciej niż ja pomyślę!!!Bałwan jest przefantastyczny!!!Nawet się za niego nie zabieram bom za mało zdolna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana :) wcale nie tak szybko go zrobiłam :P robiłam go przez tydzień wieczorami tak po pół godz codziennie :P

      Usuń
  7. Piękny jest:) Od razu wprawił mnie w dobry nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. Wiklinowego bałwanka chyba jeszcze nie widziałam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahah teraz to mnie powalilas!, zajebiaszczy ten balwanek! a w sumie pani balwankowa :) teraz zostal Ci to zrobienia mikolaj:) hhihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że to nie głupi pomysł?

      Usuń
  10. To co ty wyprawiasz z tą papierową wikliną to dla mnie 0_0 wielkie zdziwko jest, przepiękne rzeczy!! I jaką masz cierpliwość!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy bałwanek..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bałwanek jest rewelacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny jest :) masz zdolne rączki:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER BAŁWANEK , wygląda uroczo :), a czy ma zdejmowany kapelusik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, kapelusz się zdejmuje i do bałwanka można coś schowac :)

      Usuń
  15. Ale on jest piękny! Pomysł z bałwankiem genialny!!! Wpadłam w zachwyt nad twoim dziełem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszedł Ci świetny przystojniak:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł aby wykonać bałwanka :) Jest uroczy :D
    Ja myślę aby wykonać mikołaja z saniami ale jakoś nie mogę się zabrać ;/ może wykonasz go pierwsza i podzielisz się swoimi doświadczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mi się on podoba! Jest po prostu przesłodki...właśnie taki grubasek :) a przy tym jest nieziemsko pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

dawno temu i nie prawda

Próbowałam odszukać zdjęcia tego co wyplotłam przez ten rok. Na prawdę próbowałam. Niestety padła karta pamięci a messanger na fb nie jest ...