Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2013

koszyk splotem diamentowym :)

dziś chciałam Wam zaprezentowac koszyk wykonany połączeniem splotu ósemkowego i diamentowego. powstał już jakiś czas temu, a na ostatnim kiermaszu zrobiłam mu jeszcze przykrywkę :) jest dośc duży i dużo pomieści :)
pamiętacie moje pierwsze próby w splocie diamentowym (TUTAJ)?? teraz przynajmniej wykorzystałam nieparzystą liczbę rurek osnowy i wyszło tak jak powinno :)







splot diamentowy jest zrobiony z pozostałości zielonych rurek, a cały koszyk z naturalnej gazetki :P ot taki dla odmiany, nie jest nawet lakierowany :)






zbliżenie na splot :)
jeśli kogoś interesuje jak wykonac splot diamentowy zapraszam na kursik Maggii (TUTAJ) :)
co myślicie??

20 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mnie korci, żeby go wypróbować :) Super wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, jest pracochłonny ale efekt niesamowity :)

      Usuń
  2. Efekt niesamowity:) To musiała być niezwykle czasochłonna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten koszyk ! Kusi na spróbowanie taki splot :)
    Ciesze się że z tej próby plecenia jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kto jak kto ale Ty zrobisz :)

      Usuń
  4. Piękny koszyk i piękny splot ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Splot jest niesamowity,czy ja kiedyś coś takiego stworzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo rewelacja:) Aż oniemiałam z zachwytu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo wszystkim dziękuję za miłe słowa, dodaje mi to skrzydeł i zachęca do dalszej pracy, jesteście kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezmiennie podziwiam Twoje zdolne rączki, efekt rzeczywiście jest niesamowity, ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki skarbie :) a kiedy Ty się pojawisz na naszych spotkaniach ?????

      Usuń
  9. Też lubię pleść diamentowym,najgorzej pierwszy rząd,a później już leci...
    Ślicznie Ci to wyszło,mnie właśnie podoba się diamentowy na nieparzystej liczbie osnowy,taki jaki zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny!!!!!!!! Ten pierwszy też!!!! Ja nigdy nie dojdę do takiej perfekcji:(

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wygląda ten splot :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny, ach mam nadzieję, że kiedyś dojdę do takiej wprawy :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)