wtorek, 16 grudnia 2014

produkcja świątecznych ozdób- ciąg dalszy :)

witajcie Kochani :)
oto ciąg dalszy moich świątecznych prac. przyznaję się bez bicia, że teraz wpadłam w robótkowy szał. rychło w czas :p no ale lepiej późno niż wcale :)

i tak oto powstały 3 choinki:








 pierwszą choinkę zrobiłam ze srebrnego papieru. delikatnie ozdobiona koralikami i anyżem.
ma 35cm wysokości






druga już malowana sprayem z gwiazdą na czubku. ozdobiona samymi koralikami jak widac na zdjęciu.
wysokośc 24cm








trzecia malowana zielonym sprayem, ozdobiona czerwonymi koralikami i złotą gwiazdą. mała dekoracja z przodu z szyszek, suszonego cytruska i anyżu. wysokośc 22cm





drzewko szczęścia. pierwsze jakie w życiu zrobiłam. srebrny koszyczek z papierowej wikliny i szyszkowa kula wykonana z szyszek i bombki styropianowej o średnicy 8cm

komplet 26 gwiazdek. potrzebują jeszcze zawieszek i będą na choinkę :)




oraz stroik wykonany z materiałów jakie miałam pod ręką :)

5 komentarzy:

  1. wow piękne prace ;) napatrzeć się nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne choinki !
    Najlepsze życzenia
    z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    i Nowego Roku,
    aby przyjście na świat Chrystusa
    przyniosło ze sobą radość,
    pokój, nadzieję i miłość !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace śliczniutkie;) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne - najbardziej mi się podoba srebrna choinka i to drzewko ze srebrnym koszyczkiem :D przecudowne

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...