czwartek, 12 kwietnia 2012

27 stycznia 2012 torebka kurs

od kilku dni chodziła mi pogłowie. potem przyśniła mi się i postanowiłam spróbowac póki jeszcze pamiętałam wszystkie szczegóły. i oto ona:
zrobiona w całości z białych rureczek, jeszcze nie malowana ale ni mogłam się doczekac i musiałam się pochwalic :) i malutki foto kursik jak powstała (dla zainteresowanych):
1. dno wycięte z tektury. między 2 kawałki tektury włożone rureczki, wszystko sklejone dobrym klejem. po lewej stronie są blisko siebie 3 rureczki- to początek naszej torebki.
2. następnie zaginamy rureczki do góry. rozpoczynamy wyplatanie w miejscu gdzie są 3 rureczki- jedną rurkę zaginamy, drugą za rurką od której wyplatamy (nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam), a następnie je krzyżujemy i zaginamy wokół kolejnej rurki jednak odwrotnie niż przy poprzedniej. oplatamy tak dookoła. rurki którymi oplatamy łączymy za pomocą kleju nasuwając jedną na drugą pamiętając przy tym aby na koniec cieńszy nasuwac szerszy.
      
3. gdy będziemy zbliżac się do pożądanej wysokości torebki, wyplatamy z rurek 3 warkocze- 2 długie stanowiące ramiona torebki i 1 krótszy stanowiący zamknięcie torebki. ramiona dołączamy do rurek w miejscu w którym mają się znajdowac- tak aby dopleśc torebkę jeszcze kilka cm- i wokół nich dalej wyplatamy torebkę
       
4. przy samym końcu wysokości torebki robimy jej guzik. rurkę zwijamy w ślimaczka (oczywiście cała klejona), a w połowie ślimaczka umieszczamy zgiętą rurkę, która połączy guzik z torebką.
    
5. nóżki guzika skracamy, zaginamy w odległości około 1,5cm a następnie wsuwamy w ściany torebki tak aby w miejscu zagięcia wychodziły one na zewnątrz. można użyc do pomocy patyczka do szaszłyka, którym rozchyla się delikatnie ściankę torebki. z drugiej strony torebki umieszczamy najkrótszy warkocz w podobny sposób jak robiliśmy to w przypadku ramion. tutkami, którymi wyplataliśmy torebkę robimy jeszcze 2-3 okrążenia. wszystkie wystające rureczki zaginamy do środka ścian torebki i wsuwamy w ten sam sposób jak to robiliśmy z guzikiem
    
w środku torebki wystające końcówki ramion i zamykania podklejamy do ścian torebki dobrym klejem, a nadmiar obcinamy.
TOREBKA GOTOWA
wymiary: 28x12x16 cm

5 komentarzy:

  1. Torebka jest boska :) bardzo mi sie podoba :) mam pytanie w jakich odstepach ( cm ) przyklejałas te rureczki na dno ?? pozdrawiam serdecznie :) i zapraszam do siebie :)
    http://kreska-anielsko.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna torebka!!! Mnie także się bardzo się podoba:)Super kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello there! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
    not seeing very good gains. If you know of any please share.
    Cheers!
    Also visit my webpage ... betsey johnson bags

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...