piątek, 13 kwietnia 2012

14 luty 2012

dziś pewnie każda z nas jest w miłym nastroju :) o ile tak jak ja lubicie świętowac. z tej okazji wczoraj przyszło mi coś do głowy i szybciutko wieczorkiem udało się :)
  
a dziś czatuję pod drzwiami na listonosza :)

17 lutego 2012

malutkimi kroczkami szykuje się już do świąt. chcę uniknąc sytuacji  ze wszystkim na ostatnią chwilę. podglądam ostatnio czeskie stronki. co te dziewczyny wyczyniają? robią wspaniałe rzeczy, warto pooglądac. 
z tego poglądania powstał taki niby stroik dla mamy. moja mama bardzo lubi czekoladowe nadziewane świąteczne jajeczka więc będzie na nie jak znalazł ten zajączek :) średnica koszyka zajączka ma 16cm, a jego wysokośc 22cm. będzie miał jeszcze zieloną wstążeczkę :)
nie tylko zajączek na czeskich stronkach mnie zauroczył. bardzo spodobała mi się również taca :) moja ma 26cm średnicy i to kompletu malutką miseczkę :)

21 lutego 2012

mąż poprosił mnie o zrobienie jakiegoś przybornika na biurko, który pasowałby mu do półeczki, która stoi tam już od dawna. postanowiłam wykorzystac do tego stare rolki po papierze toaletowym, które już od jakiegoś czasu gromadziłam w nadziei, że do czegoś w końcu się przydadzą. no i zdały egzamin :) dziś po powrocie z pracy będzie na niego czekała miła niespodzianka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...