czwartek, 12 kwietnia 2012

21 stycznia 2012

troszeczkę się zaniedbałam ostatnio. kilka plecionek czeka na wykończenie i jakoś nie mogę się do nich zebrac. w między czasie postanowiłam pokazac co też wyplotła moja koleżanka, koszyczki jako prezenty pod choinkę. postarała się, to trzeba jej przyznac. koszyczki wyszły prześliczne, pierwsza klasa :) Inga wielkie gratki za to :D


23 stycznia 2012
zbierałam się i zbierałam i w końcu są :) lakierowanie troszkę zajęło, przyznaję. ale nie ma tego złego...hi
to taki skromny komplecik dla siostry. malowany plakatówką i na to lakier jakiś tam do drewna
bucik był robiony na próbę. tak żeby sprawdzic czy w ogóle wyjdzie. chyba nie jest najgorszy?
podobnie jak koszyki malowany plakatówką i lakierem
no i ostatnie. taka skromna przeznaczona na pierdołki :) przydaje się koło komputera hi hi malowana farbą akrylową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...