środa, 11 kwietnia 2012

18 stycznia 2012 zwierzęta z papierowej wikliny :) zabawy ciąg dalszy

zapuszczając się dalej w plecionkarstwo powstają nowe nowinki :)
przy tym wykończenie troszkę nie wyszło, jest za luźne ale po pomalowaniu już nie wygląda tak tragicznie, jest pomalowany lakiero-bejcą w kolorze tik
następnie postanowiłam nauczyc się wyplatac kwiatki. jak na pierwszy chyba nie jest tak źle??
no i przyszedł czas na zwierzaki, a przynajmniej próbę jak to z nimi będzie :)
inspirację stanowił blog werandy który znajduje się zakładkach
***
żółwik może żółwika nie przypomina ale mi się podoba. pomalowany lakiero-bejcą w kolorze tik
nie wiem ile podejśc robiłam do tego słonia ale w końcu się udało :) ma 30cm wysokości i około 25cm średnicy. pomalowany farbką akrylowa. są jeszcze małe niedociągnięcia ale nie mogłam się powstrzymac żeby go tu nie wrzucic :)
tego królika widziałam gdzieś na jakiejś stronie. postanowiłam zrobic takiego samego i udało się :) ma 25cm wysokości, pomalowany farbkami akrylowymi
niedługo zacznie mi brakowac miejsca w mieszkaniu na to wszystko :D:D:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...