piątek, 13 kwietnia 2012

2 luty 2012 komplet koszyków do łazienki dla Eli

no i zastój twórczy uratowany dzięki http://elau66wr.blox.pl/html :)
oto pierwszy z 4 koszyków jakie do niej powędrują
koszyki będą koloru kości słoniowej o wymiarach 22x24x15. mam nadzieję, że będą jej długo i dobrze służyc :D

a oto miła niespodzianka jaką przyniósł mi dziś Pan listonosz od Joli http://jolagry.blox.pl/html
Joluś jeszcze raz wielkie dzięki :)

6 luty 2012 ozdobny szal

ostatnio mama mi opowiedziała o swojej koleżance z pracy, która pewnego dnia przyszła do pracy w szaliku. szalik wyglądał jak "makaron" i był 3-kolorowy. zrobiony ze starych męskich podkoszulek. poprosiłam o zdjęcie tego szalika. niestety się nie doczekałam ale za to mama dokładnie mi opowiedziała jak on wyglądał. zasiadłyśmy we dwie do komputera w poszukiwaniu owego szalika. po kilku minutach się udało :) może nie jest taki idealny jak na zdjęciach w necie ale... :)
po powrocie z weekendu postanowiłam spróbowac swoich sił w tym temacie. wykoształam do tego starą podkoszulkę męża i o to efekt
z góry przepraszam za to, że fotka nie jest wyraźna ale zdjęcie robione było telefonem...

8 luty 2012 serduszka z papierowej wikliny

niedługo walentynki. a co jest nieodłącznym znakiem walentynek? SERDUSZKA
ostatnio oglądałam filmik jak takie zrobic i w końcu dziś spróbowałam. jest troszkę koślawe ponieważ w trakcie okazało się, że drucik jest za gruby. ale mimo wszystko i tak jestem z niego zadowolona :)




10 luty 2012 kosze dla Eli

no i dziś mnie spotkało duże wyróżnienie. szczerze powiem, że się nie spodziewałam :) dostałam bardzo miłego meila z pochwałami od Pani Anetki z bloga Papierowa Wiklina w Białej Podlaskiej
zapraszam wszystkich do odwiedzania ich stronki, warto :)

korzystając z okazji...dziś wysłałam pierwszą paczkę do Eli
  
Elu mam nadzieję, że się sprawdzą wa swojej roli :)
dziś jeszcze miałam niespodziewanego goście, który "ukradł" mi pewną pewną plecionkę. chciałam ją pokazac dopiero po skończeniu ale skoro i tak już jej nie ma...

p.s. czy ktoś z Was byłby w stanie mi pomóc z banerkiem? dobre duszyczki proszę o kontakt meilowy :)

1 komentarz:

  1. Witaj Ewo, bo chyba tak Ci na imię...;-)?
    Dziękuję za udział w moim candy. Gdybyś tylko zechciała dołączyć do moich obserwatorów byłabym ogromnie szczęśliwa! Jeśli chodzi o banerek to najedź na niego, prawym przycisk-> zapisz obrazek jako-> Potem skopiuj adres strony (to co masz pod "plik, edycja, widok, historia...". Potem wejdź w "projekt", "układ", "dodaj zdjęcia" w adres kopiujesz adres mojego bloga (bez http) i wklejasz zdjęcie ze swojego komp.
    Mam nadzieję, że jasno Ci to wytłumaczyłam. W razie wątpliwości pisz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...