środa, 5 czerwca 2013

spotkanie nr 31 :)

to już jedno z ostatnich spotkań przed wakacjami, a szkoda...
dziś można było zobaczyc wiele wspaniałych prac m.in.: szkatułki wykonane prze Asię, wisiory i kolczyki wykonane przez Kasię, wisior wykonany przez Panią Danusię, nazyjnik którego autorki imienia niestety nie znam oraz doniczki wykonane przez Panią Jadzię. wszystkie prace przepiękne i niepowtarzalne :) 


dodatkowo można było nauczyc się robic kokardki ze wstążeczek. oto 2 sposoby na ich wykonanie:
1. sposób Pani Jadzi:
2. sposób Marzeny:
mam nadzieję, że filmiki będą przydatne :) dobranoc :)

4 komentarze:

  1. Nooo, obydwa kursiki świetne, na pewno bardzo się przydadzą a ja chętnie skorzystam, pozdrawiam cieplutko. Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace piękne, fajne są takie spotkania. Sposób wiązania kokardek - jak zobaczyłam ten widelec - ale się śmiałam :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...