środa, 12 czerwca 2013

spotkanie nr 32 :)

dla mnie dziś odbyło się ostatnie spotkanie rękodzielnicze przed wakacjami :( będę tęsknic. wiem, że kilka Pań jeszcze ma się spotkac w przyszłą środę więc jak ktoś jest chętny to zapraszam :)
a ja już tradycyjnie chciałam Wam zaprezentowac dzisiejsze prace :)
wazonik zrobiła Pani Jadzia, wisiorki z muszelkami i naszyjnik z koralików z ostatniej fotki wykonała Pani Danusia, natomiast reszta prac jest autorstwa Pani Janinki.
wszystkie prace cudowne, zgadnijcie która z nich jest w tym tyg moją ulubioną?? :)
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...