czwartek, 14 września 2017

dawno temu i nie prawda

Próbowałam odszukać zdjęcia tego co wyplotłam przez ten rok. Na prawdę próbowałam. Niestety padła karta pamięci a messanger na fb nie jest taki niezawodny jakby się wydawało.
W ciągu tego roku powstało trochę fajnych rzeczy: choinki na święta, koszyki na biżuterię i taki do podania sztućców na stół, wazon na ołtarz na Boże Ciało, kocyki na drutach ... troszkę tego było. Jedyne co udało mi się odzyskać to to:

  




 Robiłam go dla siostry z okazji urodzin jej dziecka.
Szymek (mój przyszły chrześniak- nota bene trzeci już) urodził się 29 sierpnia. Justyna (moja siostra) dostała ten kocyk gdzieś koło lipca. Na fotce brakuje liku okrążeń. 
Robiłam go z 2 włóczek jednocześnie. Taki melanżowy. Włóczki dobierane w systemie przypadków. Co i kiedy mi wpadło w ręce. Jak dobrze pamiętam ma wymiary około 120/100 cm.














Wazon....
dość duży, tzn wysoki :) ma około metra wysokości. Stał sobie niedokończony na strychu od jakiegoś roku. W maju przyszło mi do głowy, że może by go dokończyć i podarować na ołtarz na Boże Ciało znajomej rodzinie. Mieli już moje 2 takie spore wazony więc pomyślałam "czemu nie?". Dokończyłam no i był :)








 








A tak prywatnie .... jak tam grzybobranie? Na fb widzę fotki, że jest niezły wysyp. Jak wszędzie z resztą. U mnie tak wyglądają codzienne zbiory z ostatniego 1,5 tyg :)












P. S. wiecie może jak poprawić te byki w etykietach? Nawet nie pamiętam kiedy pojawiły się te kwadraciki zamiast liter :p

7 komentarzy:

  1. Tak to jest z urządzeniami ... czasami" padają " i trudno odzyskać zdjęcia ! Ja tak straciłam z telefonu !
    Wazon jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk i wazon super! Zmień kodowanie w swoim komputerze u mnie nie ma kwadracików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kocyk! A co do zawodności sprzętu, noooo zgrywać wszystko regularnie na kompa... i modlić się żeby dysk nie padł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kocyk, a taki prezent to z tych "bezcennych" na pewno dobrze się sprawdza i będzie sprawdzał :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wazon jest rewelacyjny :) kocyk też pięknie Ci wyszedł:) ja niestety w technicznych sprawach to nie pomogę, nie wiem jak usunąć te kwadraciki.

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...