poniedziałek, 19 marca 2018

zimowe wieczory

Witajcie Kochani :)
Jak przygotowania do wiosny? Rozpoczęliście już porządki? Pogoda była taka fajna i znowu zrobiła się zima. Bryyy Wieczory spędzam teraz z książką lub z serialem i szydełkiem w ręce :) Przynajmniej tyle z mojego tworzenia :) A Wam jak idzie?
Jeśli chcielibyście wiedzieć co ostatnio czytam... już Wam mówię. Skupiłam się na polskiej autorce Agnieszce Lingas-Łoniewskiej. Wspaniale pisze. Właśnie zakończyłam jej cykl "Szukaj mnie wśród lawendy"
  Historia trzech sióstr. Ich losy, rozterki, miłość. Każdy tom opisuje życie jednej z sióstr. Książki nie są długie. Spokojnie można przeczytać w kilka wieczorów. Gorąco polecam :)
W przerwach między czytaniem oglądam i dziergam. Aktualnie "Pamiętniki wampirów". widziałam ten serial już kilka razy i zawsze chętnie do niego wracam :) a na serialu powstaje pled :)
Na razie jest go niewiele i jeszcze długa droga do końca ale się nie poddaję. Chcę aby przykrył łóżko małżeńskie więc jeszcze troszkę dziergania mnie czeka :)
pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

3 komentarze:

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...