wtorek, 7 kwietnia 2020

Święta inaczej

Witajcie kochani... w tym trudnym czasie jaki nas spotkał... w obliczu pandemii.... mam nadzieję, że jednak się nie poddajecie. Mimo wszystko... i żeby nie bylo, że w tym roku nie ma swieconki.... coś jednak sobie stworzyłam...
Oto moja wersja wielkanocnego koszyczka

 

Chociaż mała namiastka tych jajeczek w koszyczki będzie 😊

Świata w tym roku będą też grubo okrojone o ilość naszych bliskich przy stole. W tym roku zabraknie u mnie moich dwóch sióstr z rodzinami. Zrobiłam więc moim dziewczynom niespodziankę i dziś do nich dotarły 😁


Co myślicie??







1 komentarz:

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...