poniedziałek, 25 lutego 2013

pomagamy Arturkowi :)

witam w nowym tygodniu :)
jak pewnie większośc z Was już wie, dziewczyny się skrzyknęły, założyły blog:
i wspierają różne akcje. tym razem udało mi się dołączyc :) wspólnie z Marzenką i Kasią przygotowałyśmy kilka prac, które pojechały aby wspomóc zbiórkę pieniędzy dla Arturka:
oto fotka zbiorcza naszych prac:
tym razem nie tylko serduszka pójdą na akcję. z racji zbliżających się świąt zostanie zorganizowany kiermasz, na którym będą sprzedawane serduszka jak również wszelkie prace w tematyce świątecznej :) dochód z nich zostanie przekazany Arturkowi :)

9 komentarzy:

  1. Super prace przygotowałyście:) Ja swoje serduszka wysłałam w czwartek, ciekawe czy już doszły:) I cieszę się, że w końcu i ja mogłam dołączyć do akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace niosą pomoc ! Trzymam kciuki za zbiórkę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe prace. Mam nadzieję, że ludzie będą hojni i zbierzecie dużo pieniążków na pomoc dla chłopaczka :)
    Trzymam kciuki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace, oraz fajna akcja.W mojej miejscowości też organizujemy takie akcje,"Razem Możemy Więcej"
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...