niedziela, 18 sierpnia 2013

relacja z Sochaczek

witam wieczorową porą :)
dziś byłyśmy z Ingą na kiermaszu w Pruchniku. impreza nazywa się "Pruchnickie Sochaczki" i odbywa się każdego roku. było wielu wystawców i można była nabyc wiele wspaniałych ręcznie wykonanych prac :)
a oto krótka relacja:
na wstępie oczywiście stoisko moje i Ingi. nie pokazuję dużo zdjęc ponieważ połowa z naszego stoiska nie została jeszcze pokazana na blogu.







 kolejne stoisko jest Marzeny, jej kuzynki (chyba. imienia niestety nie pamiętam) i Asi. Asia przed fotkę się schowała, a Marzenę zakryła bombka. tak to jest jak się fotki w świetle cyka :P






 kolejne jest stoisko Reni :)






 następne Kasi i Pani Janiny






 potem była Monia





i na końcu Jadzia












ogólnie imprezą zaliczam do udanych choc prawie nic ni sprzedałam. dostałam jednak 2 zaproszenia na kolejne kiermasze, zdobyłam zamówienie i nawiązałam nowe znajomości, a to bardzo fajna sprawa :)

jutro w Jarosławiu rozpoczyna się Biesiada Muzyki Dawnej. zamierzam również w niej uczestniczyc. bawimy się jutro wieczorek (początek o 20.00) na ul. Rynek 6
zapraszam :)
jednocześnie przypominam o moim candy :)
życzę wszystkim miłego wieczorka :)

8 komentarzy:

  1. I ja tam byłam, "miód i wino piłam" a co widziałam Ewa płazaka :) I tak się zdobywa nowe znajomości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne stoiska,piekne prace,bardzo mi sie podobaja takie imprezy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa :-)
    szkoda tylko,że wcześniej nie wiedziałam-byłam w tamtych okolicach :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa, okazja do spotkań, zaprezentowania prac i wymiany doświadczeń. Kontakty też są ważne. Wasze stoiska rewelacyjne.
    Na Candy się już wcześniej zapisałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super impreza! Piękne prace, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna impreza, świetnie z organizowana niepowtarzalny klimat, ciesze się ze mogłam wziąć udział:)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...