środa, 2 kwietnia 2014

#52 zające, jajka i coś jeszcze ???

oj oj aż tyle minęło od ostatniego posta???? jak ten czas leci :)
wybaczcie to chwilowe zaniedbanie, obiecuję poprawę :)
a tak prawdę powiedziawszy to zobaczymy. dostałam staż. praca marzenie, przynajmniej jak dla mnie :) nic na razie nie powiem, nie chcę zapeszac ale już niedługo dowiecie się co robię i gdzie :)
 
dziś chciałam Wam pokazac kilka wielkanocnych ozdób jakie zrobiłam na zamówienie dla koleżanki. paczuszka dotarła, klientka zadowolona co mnie bardzo cieszy :)
 
koszyczki zajączki, 

6 jajek decoupage

i prezent niespodzianka :) koleżanka spodziewa się dziecka więc wydziergałam na szydełku niemowlęce buciki. póki co tylko takie umiem :p
jedna para powędrowała do koleżanki wraz z zamówieniem, a druga para powędrowała kilka tygodni temu do drugiej koleżanki, która będzie rodziła za chwilkę :) 
 
czuc wiosną w powietrzu, pogoda coraz ładniejsza, słoneczko świeci aż chce się życ :)
pozdrowienia kochani i do szybkiego blogowania :)

10 komentarzy:

  1. Śliczności zrobiłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zającowate koszyki są genialne, reszta też niczemu sobie:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne jajeczka ,śliczne koszyczki i buciki !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudownosci......pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te kosze z zającami ;) super buciki , decu też bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  6. koszyczko-zajączki czy zajączko- koszyczki pierwsza klasa ;) jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie i przyjmij wyróżnienie, pozdrawiam
    http://moje-asylium.blogspot.com/2014/04/kolejne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...