środa, 3 września 2014

taco-koszyk

witajcie Kochani :)
kolejny miesiąc się rozpoczął i widzę, że z każdym miesiącem u mnie postów coraz mniej. muszę się poprawic :)
dziś chciałam wam pokazac koszyk, który początkowo miał byc tacą, a co z tego wyszło ocenicie sami.
powstał jakieś pół roku temu, kolor otrzymał jakieś 3 msc temu, a środek w decoupage i lakierowanie jakieś 3 tyg temu :P ech ten mój zapał :p
 
 
po woli już myślę o świątecznych ozdobach ale co z tego wyjdzie zobaczymy. ostatnio u mnie krucho z czasem....

11 komentarzy:

  1. Kochana mimo braku zapału jak piszesz wyszedł super.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola!!! me encanta muy delicada bella canasta besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podoba mi się:)) Może mieć wiele zastosowań, raz taca raz koszyk:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje arcydzieło sprawdzi się na pewno jako koszyk i jako taca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny ....Śliczny...Przepiękny :)
    Pozdrawiam milusio :)***

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny koszyczek;) Podoba mi się dlatego, że jest biały. A te kwiatuszki w środku dodały mu wyjątkowego uroku. Pozdrawiam cieplutko i z niecierpliwością czekam na kolejne cudowności;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama wiem coś o tym, że czas szybko ucieka.. i zapał do pracy też :)
    Piękny koszyk!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny koszyk !

    http://www.origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...