środa, 1 października 2014

karczochowe bombeczki

witajcie moi mili po miesięcznej nieobecności. obiecałam, że się poprawię i nic z tego nie wyszło :( co zrobic jak ten czas tak szybciutko ucieka?
jak zwykle mam rozpoczętych kilka prac jednocześnie i jak zwykle nie mogę niczego skończyc.
w tym roku w pracy (TUTAJ) mam do ubranie 2 ponad 2-metrowe choinki. oczywiście wymyśliłam sobie, że będą rękodzielnicze :p
prace nad ozdobami się rozpoczęły i częściowo mogę się pochwalic :)
do tej pory powstało 17 bombek karczochów o średnicy 10cm. zaplanowałam ich do zrobienia 40 sztuk (po 20 na każdą choinkę) nie licząc innych ozdób. zobaczymy jak wyjdzie z czasem...
a oto moje bombeczki :)

 

8 komentarzy:

  1. śliczne bombeczki, można powiedzieć, że bombowe:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś pełen podziw za tak wielką pracę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki i jak dużo:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze jesieni na dobre nie przywitałam , a Ty już ozdoby świąteczne tworzysz :) No nadajesz tempo dziewczyno ;) Bombki super , choinki na pewno będą przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że robota u Ciebie wre! I bardzo fajnie bo karczochy wyszły świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne bombeczki! Ale i paluszki troszkę chyba bolały od szpileczek?
    Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. czas płynie jak szalony ;) świetne karczochy

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...