czwartek, 16 października 2014

mały pled dla niemowlaka :)

witajcie Kochani :)
nie całe 2 miesiące temu moja przyjaciółka Inga urodziła chłopczyka, któremu dała imię Krzysiu :)
chciałam wykonac coś dla Krzysia i bardzo długo zastanawiałam się co. plecionki z papierowej wikliny i przedmioty w decoupage odpadały gdyż Inga jest w tym temacie bardzo uzdolniona. przyszło mi do głowy szydełko. w prawdzie Inga też troszeczkę szydełkuje jednak mimo to zdecydowałam się na zrobienie małego kocyka. no i wiadomo jak to dla chłopca to w grę wchodzi niebieski kolor :)
zrobiłam mały pled cały czas powiększając schemat kwadracika Babuni o wymiarach 77x77cm.

niech Was nie zmylą gwiazdeczki. to mój eksperyment z aplikacją do obrabiania zdjęc jaką ostatnio znalazłam :p
 

10 komentarzy:

  1. Śliczności :-) Cudny kocyk - piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk śliczny, bardzo fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i świetny pomysł;) Maluch będzie miał nietypowy kocyk;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie ! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne !:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, kocyk jest bardzo ładny,Krzyś i Inga będą bardzo zadowoleni.Pozdrawiam ciepło Janina.

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...