poniedziałek, 21 grudnia 2015

#79-82 ostatnie świąteczne dekoracje w tym roku :)

witam Kochani :)
przedstawiam już ostatnie w tym roku świąteczne dekoracje jakie przygotowałam :)


stroik wykonany na specjalne zamówienie dla znajomej. całośc wypleciona, bombeczkę widzieliście już wcześniej :p
 

gwiazdeczki z papierowej wikliny wykonane dla małej damy jako ozdoba jej pokoju :)
 

12-cm karczoch. robiony z dwóch stron ku środkowi. będzie tegoroczną ozdobą naszego stołu wigilijnego w tym roku :)
 


2 wianki z papierowej wikliny. wyplecione zupełnie bez okazji. po prostu się rozpędziłam :p
 

stroik na stół dla szwagra i Jego rodzinki. ma stac świeczka na środku :)
 

i ostatnia choineczka wykonana na zamówienie dla koleżanki :)
oj naplotłam się tych choinek w tym roku :p
 

mam nadzieję, że Was nie zanudziłam moimi wypocinkami :p
jeśli już miałabym się nie pojawic na blogu w tym roku....

już dziś składam Wam najserdeczniejsze życzenia
zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia
spędzonych w miłej i rodzinnej atmosferze
oraz
samych wspaniałych i twórczych chwil w nadchodzącym
Nowym 2016 Roku 
wszystkiego dobrego :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne dekoracje, pozdrawiam. Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, masz ogromne zdolności do takich wspaniałych dzieł, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry. Bardzo proszę Panią o sprawdzenie wiadomości mailowej, którą Pani przesłałam. Pozdrawiam,
    Kaja M

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...