piątek, 4 grudnia 2015

#79 kolejne świąteczne dekoracje :)

witajcie Kochani :)
praca wre, nie powiem sprawia mi to jeszcze większą frajdę niż rok temu.

dziś kilka świątecznych dekoracji, które już znalazły swoich nowych właścicieli co bardzo mnie cieszy, oby więcej takich :)

na początek choineczki. ta większa dla siostry, ta mniejsza powędrowała dziś w prezencie imieninowym do cioci Basi :)
srebrny papier się kończy ale może na jeszcze 2 wystarczy :) 


kolejna praca to stroik, który zrobiłam dla koleżanki. docelowo ma stac na nim jeszcze jakaś ozdobna świeczka. nie jest duży ale przecież "małe jest piękne" :)
 


i na koniec bombki karczochowe. 3 z nich mają już swoje nowe domu, 1 będzie dołączona do świątecznego stroika, nad którym właśnie pracuję :)
 


i to by było na tyle dzisiaj, do następnego razu :)

3 komentarze:

  1. Jak zwykle pieknosci. Bardzo fajny pomysl z dekoracja na swieczke. Sliczne karczochy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pieknosci. Bardzo fajny pomysl z dekoracja na swieczke. Sliczne karczochy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne piękności, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...