wtorek, 4 grudnia 2012

koszyk z warkoczami

witam witam :)
dziś koszyczek jaki zrobiłam w ubiegłym tygodniu, czekał na swoją kolejkę żeby się zjawic na blogu :P


jak widac koszyk jest okrągły. wyplatany splotem ósemkowym. ma 2 warkocze, taki sobie inny wymyśliłam :P


wymiary koszyka:
wyskokośc 18cm
średnica 24cm

malowany lakierobejcą kolor tic 



i środeczek jak widac :P dno zaczynałam od rurek 4x4x4x4.



i jak Wam się podoba??









przypominam o kiermaszu w Jarosławiu już w ten piątek i sobotę oraz zapraszam do oglądania relacji z kiermaszu w Rzeszowie. miłego dnia wszystkim życzę :)

25 komentarzy:

  1. Ale super :)) Pięknie Ci wyszedł ten kosz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny koszyczek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, dużo rzeczy pomieści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sie prezentuje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super koszyk,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! I jak równiutko wypleciony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardzo bardzo bardzo podoba !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny:) Szczególnie podziwiam warkocze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, bardzo podobają mi się te warkocze na koszyku, przez to jest taki inny, ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny jest, taki rustykalny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał jestem pod wrazeniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! Uwielbiam warkocze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny i ten warkocz super połączenie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki dziewczyny. chciałam właśnie taki inny. cieszę się bardzo, że się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny! Podziwiam cierpliwość :)
    Dzięki za odwiedziny i dobre słowo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł, te warkocze! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysl, swietnie wyglada :)))
    Buziaki, Renia.

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...