środa, 2 stycznia 2013

spotkania w MOK

witam wszystkich w nowym roku :) pewnie większośc z Was dziś już wróciła do rzeczywistości. sylwester za nami więc po woli trzeba wracac na właściwe tory :)
dziś środa....zgodnie ze zwyczajem powinno dziś byc spotkanie rękodzielnicze w MOKu. przerwa świąteczno-sylwestrowa się skończyła więc....
...no i tu niestety dalej nic nie wiem. nie dostałam potwierdzenia czy spotkanie dziś się odbędzie czy nie, niestety nic na ten temat nie wiem....
gdy ktoś coś będzie wiedział na ten temat proszę o kontakt. jakby nie było, zostało nieco ponad 2 godz.
pozdrawiam wszystkich :)

2 komentarze:

  1. W Nowym Roku już trzeba wrócić do "rzeczywistości" niestety i dalej działać. Dość lenistwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce :P

      Usuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...