środa, 30 października 2013

spotkanie nr 40 :)

witam wieczorową porą :)
na dzisiejszym spotkaniu miałam okazję podziwiac coś niesamowitego. przepiękne rzeźby wykonany z czegoś co jest nie do zdarcia. tworzywo owiane nutką tajemnicy, niesamowicie wytrzymałe.
wykonane przez wujka Magdy (ostatnio chyba napisałam, że szwagra czy kolegę za co bardzo przepraszam, mój błąd). prace są cudowne. jeśli jesteście zainteresowani nabyciem którejś z nich proszę o kontakt z Magdą.



do tych krzyży jest jeszcze opcja z podstawką aby były w wersji stojącej jednak zdjęcie wyszło zamazane...


kolejne prace wykonała Marzena. bombka fantastyczna i ogromna :)

3 karteczki, wszystkie w wersji otwieranej (fotka poniżej), jednej z nich również zdjęcie wyszło mi niewyraźne. 


i na koniec kwiaty- broszki Pani Jadzi :)

mam nadzieję, że prace spodobają Wam się w równym stopniu jak mnie :)
życzę miłego wieczoru :)

1 komentarz:

  1. ile bym nie chodziła na nasze spotkania zawsze jestem pełna podziwu dla różnych technik... zawsze mile zaskoczona :D

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...