piątek, 25 października 2013

dalsze zagospodarowywanie łazienki :p

choc łazienka maleńka- jak to w bloku- cały czas powstaje coś co pozwala mi zachowac w niej porządek. była półka na kosmetyki (TUTAJ), był kosz na śmieci (TUTAJ), w końcu pomyślałam o maleńkim koszyczku na biżuterię (wiecie jak to jest? zdejmuje się kolczyki czy pierścionki i kładzie na półce pod lusterkiem. kiedyś maleńkie wkręty spadły mi do umywalki i ślad po nic zaginą) i drugi troszkę większy na maszynki (w końcu kupuję całe opakowanie i potem nie mam gdzie tego trzymac). przyszedł czas żeby i owe drobiazgi miały swoje miejsce.
wybaczcie jakośc zdjęc ale mam kiepskie światło w łazience...

6 komentarzy:

  1. Pomysłowo. Ja też zrobiłam koszyczek do łazienki na pierdółki mojej córki. Tyle tylko, że mój jest troszkę koślawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) przynajmniej wszystko w jednym miejscu i szukać nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl! do kompletu jeszcze by sie pewnie przydal jakis kubeczek na tusze do rzes itp :) u mnie rowniez wszystko laduje na polce pod lustrem I ciagle cos spade do umywalki :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, bardzo dobry pomysł! No i wykonanie, jak zwykle, też świetne. Zdecydowanie by mi się coś takiego przydało, bo wiecznie czymś do umywalki miotam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł a wykonane pojemniczki super:)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pomysłowe ! i ładnie wszystko się komponuje w jedną całość :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...