środa, 13 czerwca 2012

spotkanie nr.2

nowy stały punkt w moim grafiku- środa godz.17.00 spotkania rękodzielnicze w MOK :P
w planach na dziś były kwiatki z bibuły no ale niestety się nie udało :(
oto kilka prac wykonanych przez mieszkanki miasta. zobaczcie jakie zdolne kobitki mieszkają w tym Jarosławiu :)





ten obrazek wykonany jest haftem krzyżykowym (chyba tak to się nazywa). zrobiła go Inga. jeżeli chcecie zobaczyc więcej jej prac zapraszam do niej na blog:)

a wracając do spotkania... skoro z kwiatkami nie wyszło była wolna amerykanka hi hi





11 komentarzy:

  1. Jest bardzo dużo, bardzo zdolnych osób, wszędzie ;)
    U mnie jest kilka Pań, które pięknie haftują i szydełkują. A ja im zazdroszczę ;( bo też bym tak chciała. I straszne jest to, że w większości nie mają komu tego przekazać, bo dzieci te 40/50 letnie jakoś nie chcą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, wszędzie są takie perełki :) co do haftu, szycia itd to mamy ten sam problem. ja pod tym względem mam 2 lewe ręce :(

      Usuń
    2. Ja kiedyś haftowałam trochę i szydełkowałam ale jakoś nie daję rady, bo robię dekupaż, wiklinę (wiesz ile miejsca i czasu zajmuje) to skąd wziąć jeszcze czas i miejsce na moteczki itp. A w domu i tak ciasno.
      Co do wianków to sklejam je klejem na ciepło (pistoletem).
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. no to w klej na ciepło muszę się zaopatrzyc :)
      fakt wiklina troszkę czasu zajmuje, a jeszcze teraz postanowiłam się nauczyc decou, oby coś mi z tego zaczęło wychodzic :P

      Usuń
  2. No pięknie spędziłyście czas,szkoda że nie mogłam być,ale postaram się dotrzeć na następne spotkanie.Piękne decupage i origami,tak to jest piękny haft xxx
    No super i papierowa wiklina.Pozdrawiam cieplutko Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj trudno Jadziu, ale mam nadzieje, że spotkamy się za tydzień :)

      Usuń
  3. Fajne takie spotkania..zawsze coś sie dzieje ciekawego a i prace piękne przy okazji powstają.Pozdrawiam Ewa:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace!!!Zdolne dziewczyny:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, jak zazdroszczę takich spotkań...
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania są fajne,wiem coś o tym.Wszystkie prace super ale mnie zachwycił łabędź. Kiedyś chciałam takiego zrobić ale jak zobaczyłam ile potrzeba modułów zostawiłam to na kiedyś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takich spotkań, w moim mieście jak robisz coś innego to się większość w czoło puka. Kiedyś tak reagowali na widok biegaczy, kolarzy i innych sportowców, teraz się już przyzwyczaili. Mam nadzieję, że tak samo się przyzwyczają do rękodzielników, którzy wyjdą z ukrycia :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...