poniedziałek, 24 września 2012

jesienne zbieranie znaczków dla dzieci z Marzycielskiej Poczty

Ela poprosiła mnie o maleńką przysługę. na jej prośbę umieszczam tą informację. całośc skopiowana jest od Eli :P

Nadszedł czas, aby znów zacząć zbierać znaczki pocztowe

dla dzieci z „Marzycielskiej Poczty”,
albowiem zbliżają się najpiękniejsze święta w roku
– Boże Narodzenie.


Aby ochronić się, przed nieuczciwością w internecie,
logo naszej akcji jest jasne i czytelne.



Mam nadzieję, że tym razem inne fundacje, osoby prywatne itp.
nie skopują naszej akcji, jak się stało poprzednim razem.

Ostatnio (tutaj relacja) udało się nam zebrać  prawie 1230 szt.

Ostatnie ilości leżą jeszcze u mnie w pudełku,
ale zbyt mało, by wystarczyło dla jednej osoby.

Starałam się, aby każde dziecko na MP dostało przynajmniej 60 szt. znaczków,
w tym te dzieci, które dołączyły niedawno do nas.


Mam nadzieję, że tak jak poprzednio,
zaufacie mi i pomożecie,w tym szczególnym przedświątecznym okresie.


Znaczki możecie wysyłać bezpośrednio do dzieci,
ale należy wcześniej napisać mi o tym na e-maila.
Chodzi o to, aby nie zostały wysłane znaczki tylko do jednego dziecka.

Można też przesyłać, jak poprzednio, do mnie, adres podaję drogą e-mailową.


Wystawiajcie na blogach, naszej klasie, FB tę informację.
Siła jest w naszych  sercach i ilości chętnych.

Z góry dziękuję......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...