czwartek, 6 września 2012

koszyczek morski nr 3

dziś pokazuję Wam kolejną zaległą plecionkę i nie tylko :) wykonałam ją na kiermasz


jest to koszyczek z taką nietypową przykrywką. chciałam po prostu sprawdzic czy mi taka wyjdzie no i chyba się udało :) jak myślicie??













nie wiem czy już kiedyś wspominałam, że mój mąż jest takim małym maniaczkiem gier komputerowych?? w jednej z gier (w tym przypadku internetowa) jest moderatorem forum. ma tam taką znajomą, która para się rękodziełem i robi takie oto cudne aniołki i inne tego typu rzeczy. ogólnie robi różne cuda z wykorzystaniem wstążeczek i tasiemek różnego rodzaju. 
takiego właśnie aniołka mąż dostał od niej na ostatnie święta. prawda, że jest słodki??
uznałam więc, że wspaniale będzie się prezentował razem z morskim koszyczkiem...










...i całośc prezentuje się następująco. bardzo podoba mi się ta kompozycja :) a Wy co powiecie??














jednocześnie chciałam się pochwalic, że tym oto postem przekroczyłam 500 zdjęc na blogu :)
dodatkowo informuję- wszystkich zainteresowanych lub nie- że w etykietach po prawej stronie umieściłam kilka kursów Ani. zapraszam do ich zobaczenia, są świetne :)

19 komentarzy:

  1. Aniołek faktycznie słodki! z koszykiem i sercem w tej samej tonacji prezentują się świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje koszyczki zawsze zachwycają:))Z aniołkiem świetnie wygląda, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. moja maz tez jest maniakiem gier online...
    aniolek uroczy a koszyczek jak zawsze super, te bialo niebieskie plecionki sa strasznie fajne, hmmm taka np czarno czerwona moglabys zrobic :D jakos tak te 2 kolory cos za mna chodza hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyk super ,a cały zestaw prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszyk fajny :) ale najbardziej podoba mi sie serducho
    zapraszam do siebie na candy:
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2012/09/candy-candy-candy-u-mnie.html
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kosz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompozycja świetna, morski koszyczek takoż, aniołek i serce...
    Pięknie! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same piękności :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszyk prezentuje się wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki dziewczyny, to bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik,bardzo podoba mi się koszyczek, gdyż uwielbiam wszystko co związane jest z morzem,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo koszyczek bardzo pomysłowy:) kolorystyka bardzo ładna i to serduszko razem z aniołkiem:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy blog, z pewnością będę tu zaglądać częściej :)
    Zapraszam do siebie http://imponderabilia3.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł z tą przykrywką. Jeszcze takiej nie widziałam. Aniołek też prezentuje się całkiem, całkiem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki super koszyk, a pokrywka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kompozycja :) A przykrywka bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...