środa, 20 marca 2013

jajeczko wielkanocne i relacja z kiermaszu nr 1 :)

witam wieczorową porą, witam nowych obserwatorów i wszystkich, którzy do mnie zaglądają :)
dziś chciałam Wam pokazac jajeczka wykonane wg ostatniego kursu Ani. te jajka początkowo decoupagowałam jednak nie wychodziły mi tak ładne jak bym chciała. już miały iśc do kosza kiedy Ania wrzuciła kursik :)

a teraz obiecane fotki z kiermaszu. tradycyjnie już mamy z Ingą wspólne stoisko. oto ono:

oraz pozostałe kramiki :)
prace zachwycające, zapraszam do oglądania oraz do kupienia :) jutro ostatni dzień kiermaszu. będziemy od 9-17 w Galerii Rynek 6 na I piętrze :)
nie ma tu wszystkich zdjęc jakie zrobiłam. zmniejszanie jednak zajmuje troszkę czasu a ja jestem wykończona :P







8 komentarzy:

  1. Urocze te wszystkie Świąteczne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogate te kramiki,tyle piękności w jednym miejscu i co tu wybrać,jak jedno ładniejsze od drugiego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotorelacja :)) Ale się wszystkie prace ładnie prezentują :))I to już archiwalne fotki tego co poszło "na ludzi" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne prace:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ci te jajuszka wyszły to ciemne bardzo mi się podoba :) foto relacja mistrzowska, super pamiątka :) dzięki

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...