sobota, 2 marca 2013

pierwsze próby w splocie diamentowym :)





 jak w temacie :) chciałam spróbowac. zawsze mi się ten splot podobał, a jakoś do tej pory nie było okazji. 
zrobiłam go już kilka tygodni temu. niestety w trakcie wyplatania zorientowałam się, że zamiast nieparzystej liczby rurek osnowy (przy takiej splot wygląda rewelacyjnie) miałam parzystą liczbę rurek. jednak stwierdziłam "a co tam, może nie będzie wyglądac źle" :) i tak oto powstał taki koszyczek :)






 i zbliżenie. te krzyżyki powinny byc na przemian, no ale trudno się mówi i żyje się dalej :)

14 komentarzy:

  1. Ewunia ladnie,tylko chyba powinnas miec nieparzysta liczbe osnowy ,wtedy krzyzyki by szly na przemian :) Ale widzialam tez i takie :)) Sliczny,wiosenny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszyk i ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny koszyczek, mi się podoba własnie taki :) pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten splot bardziej podoba mi się w Twoim wykonaniu niż z nieparzysta liczbą rurek osnowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak też świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia jak wygląda prawidłowy splot diamentowy :)dla mnie to nazwa z kosmosu ale Twoje wykonanie podoba mi się bardzo... i na pewno źle nie wygląda... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i taki splot jest,również bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny koszyczek,a splotu nie umiem więc nie wyrażę zdania,mnie się ten co zrobiłaś podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Popełniłam ten sam błąd :) Ale całkiem fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie to wyszło ;) Wcale nie widać, że był błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi koszyczek bardzo się podoba ! I kolorki i splot jaki wyszedł !

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja uważam że koszyczek jest uroczy ;-)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...