sobota, 9 marca 2013

kiermasz świąteczny i maleńka próbka :)

witam wszystkich weekendowo :) nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda nie za ciekawa, zomno brrrr.
zapraszamy wszystkich na kiermasze świąteczne, do nabycia ciekawe ozdoby i nie tylko :)

a tak z innej beczki...
trochę sobie ostatnio próbuję różnych nowości. zobaczycie je niebawem jak już będą w pełni gotowe. jednak tym musiałam się pochwalic :)
próbowałam wczoraj wypleśc kwadratowe dno do koszyka. na próbę zrobiłam taki malutki. ma może 10x10x7cm, coś koło tego. ważne, że nie jest to dla mnie już niemożliwe :)
dla zainteresowanych: link do filmiku instruktażowego jest TUTAJ. znajdziecie go również u mnie po prawej stronie bloga w stronach. jest tam masa ciekawych tutariali, a ostatnio dołączyło kilka nowych. zapraszam :)

8 komentarzy:

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...