wtorek, 12 marca 2013

koszyk z ozdobną rączką

pierwszy taki widziałam u Isski. rączka mnie wprost zachwyciła. ale nie chciałam tak na pierwszy rzut wykorzystywac kolorowych rurek. wiecie....jak by się coś nie udało było by mi szkoda...miałam w domu koszyk naturalny, po prostu wypleciony. postanowiłam przeznaczyc go na naukę :P no i proszę bardzo :)



nie wiem ile ma średnicy. jedynie pomalowane rurki wykorzystałam do zrobienia rączki, reszta jest naturalna. jeśli kogoś interesuje jak zrobiłam rączkę filmik jest TUTAJ.
powstały już kolejne koszyki z ozdobną rączką, kolorowe, zobaczycie je w najbliższych dniach :)
przypominam o zbliżających się kiermaszach:
- 16-17 marca w godz 10-18 w Centrum Kultury i Promocji Jarosławia
- 19-21 marca w godz 9-17 w Galerii Rynek 6 na I piętrze.
obecności obowiązkowa :P:P:P

19 komentarzy:

  1. Podziwiam każdy Twój koszyk! Są takie równiuteńkie, że mogę potrzeć na nie godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,ze spodobaly Ci sie raczki w moich koszykach i sama sprobowalas je zrobic :) Ja osobiscie siedze godzinami na filmikach na youtube ,zachwycam sie umiejetnosciami Rosjanek i Czeszek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zaczęłam namiętnie oglądac, tyle tam fajnych rzeszy, a doba taka krótka...

      Usuń
  3. dokładnie robię to samo co Isska oglądam i oglądam :))) i postanawiam hehe ale jak na razie u mnie szydełko góruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zawsze biorę od razu do roboty, to silniejsze ode mnie :P

      Usuń
  4. fajnie wyszedł ! nauka nie poszła w las :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano można patrzeć i patrzeć i podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wyświetla, ze film nie istnieje, a szkoda, bo fajne te rączki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł z tą rączką. Warto spróbować :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rączka wyszła super :) Czekam teraz na pozostałe koszyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny koszyczek, chciałabym kiedyś spróbować wykonać chociaż taki najprostszy koszyczek, ale jakoś czasu brakuje aby się wziąć za wiklinę:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Wam kochane za tak miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...