czwartek, 21 marca 2013

miszmaszowy post :)

witam wszystkich bardzo serdecznie :)
dziś będzie taka zbieranka- nowy koszyk, prace koleżanki i pamiątki po kiermaszu :)
na wstępie najnowszy koszyczek. nie jest jakiś cudowny ani nawet pomalowany ale bardzo mnie ucieszył, że się udał. już mówię dlaczego :) 
na ostatnim spotkaniu rękodzielniczym jedna z Pań przyniosła ze sobą koszyczek w kształcie kurki, który znalazła gdzieś w domu. nie było by w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie to, że koszyczek był wypleciony splotem jakiego nigdy dotąd nie widziałam. zrobiłam sobie zdjęcie i natychmiast po powrocie do domu zaczęłam szykac owego splotu w internecie. NIC!!! nigdzie ani jednej wzmianki, anie jednego zdjęcia, zupełnie jak by nie istniał. pierwsza próba odtworzenia splotu się nie powiodła. myślałam o nim przez kilka dni aż w końcu mnie olśniło. i tak oto powstał taki koszyczek:






na pierwszy rzut oka zwykły koszyczek prawda??


a po zbliżeniu na ściankę...
ta dam :)
z racji tego, że nigdzie go nie znalazłam i nigdy wcześniej nie widziałam, postanowiłam go nazwac.
przedstawiam Państwu 
"splot schodkowy" :)
jak się Wam podoba nazwa? może byc??





a tak wygląda koszyczek od środka :)











a teraz najnowsze jajeczka wykonane przez naszą Marzenkę S. prawda, że piękne??
to największe to moje ulubione :)


i tak oto minęły nam 3 dni kiermaszu. było fantastycznie. dużo się nie sprzedało bo i kupujących mało ale i tak jestem zadowolona. fajnie tak spędzic kilka dni z samymi babami :) poplotkowac, pogadac o błahostkach i pośmiac się :)
dostałam kilka prezentów na pożegnanie, oto one:


bardzo dziękuję wszystkim Paniom za miło spędzony czas. oby więcej takich spotkań :) już dziś chciałabym Was zaprosic na kolejny kiermasz który odbędzie się 2 i 4 maja na jarosławskim rynku w godz 15-20. będzie można nabyc unikatowe ozdoby na różne okazje, serdecznie zapraszamy :)

7 komentarzy:

  1. brawo, utalentowana Kobieto :), splot jest super, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten nowy splot. Nazwa też do niego pasuje - pnie się w górę.
    Pozdrawiam:)
    http://handmadebyjoanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszyczek:) Splot rewelacja:) Nazwa pasuje;)
    Jajka Marzenki super, a prezenty jakie dostałaś superaśne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiscie splot ciekawy i też takiego nie widzialam . Wszystkie rzeczy bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy splot:)Prezenty są extra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy splot, atmosfera na kiermaszu była fantastyczna :)
    fantastyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...