poniedziałek, 18 marca 2013

koszyk z ozdobną rączką nr 5 :)

witam po pracowitym weekendzie :)
dziś chciałam Wam pokazac ostatni już koszyk z kolekcji tych z ozdobną rączką jaki zrobiłam.








 jak widac ten jest zielono- seledynowy :)




 w środku ma 2 rządki splotem ósemkowym odwróconym i wykończony jest połączeniem splotu trzema rurkami i ósemkowego odwróconego (kursik TUTAJ).



cała kolekcja koszyków które powstały w ten sam weekend wyglądała następująco :)
3 z nich szukają jeszcze właścicieli :)
zapraszam już jutro do Galerii Rynek 6, I piętro w godz 9-17
a ja uciekam dalej do roboty :)

10 komentarzy:

  1. Koszyczki u Ciebie wychodzą jak z maszyny,równiutkie super wykończone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne koszyki!!! Na swieconke :) Super. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz kolekcję koszyczków. Bardzo ładne te ozdobne rączki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszyczki jak zawsze:) Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super koszyczek, taki wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

dawno temu i nie prawda

Próbowałam odszukać zdjęcia tego co wyplotłam przez ten rok. Na prawdę próbowałam. Niestety padła karta pamięci a messanger na fb nie jest ...