środa, 17 kwietnia 2013

spotkanie nr 25 :)

witam witam :)
jak co środę chciałam Wam zaprezentowac ogrom różnorodnych przepięknych prac Pań rękodzielniczek z Jarosławia :)

jako pierwsze są prace Marzenki. obraz mnie wprost zachwycił, wymacałam go chyba ze wszystkich stron :) następnie prześliczna szkatułeczka oraz 2 wspaniałę koszyczki z ażurowym dnem z papierowej wikliny :)






kształt mają podobny. pierwszy już pomalowany i ozdobiony, drugi jeszcze w stanie surowym :)





 widoczek na dno :)






 kolejne są prace Asi. Asia wykonała 2 buteleczki ozdobione techniką decoupage. motywy wspaniałe. od razu jej powiedziałam, że powinna je nazwac "safari" i zrobic cały komplet :)








te filcowe kwiaty wykonała Kasia. ten długi jest zakładany dookoła szyi. leciutki jaki piórko :)







 kolejne są 2 wspaniałe komplety biżuterii wykonane przez Renię. mówię Wam cudo, a jakie ciężkie?? w środku są perełki, pewnie to dlatego :)












te obrazy wyhaftowała Agnieszka haftem krzyżykowym. niesamowite.
Aga założyła blog i mam nadzieję już wkrótce podac Wam jej adres :)

i na koniec prace wykonane przez Panią Jadzię. cudowny komplecik lawendowy oraz wspaniały bieżniczek. jestem pod wrażeniem :)
jeszcze Inga przyniosła dziś coś wspaniałego. szczerze Wam powiem,  że byłam zdziwiona tym, że ona to zrobiła :) już wypatruję tego cudeńka na jej blogu :D:D

chciałabym Was bardzo gorąco zaprosic na kolejne spotkanie rękodzielniczde w Jarosławiu. spotykamy się w każdą środę o 17.30 w MOKu w sali nr 23 na I piętrze :)

jednocześnie zapraszam na majówkę na jarosławski rynek, odbędzie się tam również kiermasz rękodzielniczy, na którym będzie można nabyc oryginalne prace wykonane przez jarosławskich rękodzielników.
zapraszamy na jarosławski rynek 2 i 4 maja w godz 15-20.00 :)

6 komentarzy:

  1. Piękne prace ;) każda coś w sobie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, ale ten obraz... jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa u Ciebie jak zawsze same piękne prace :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj o widze, że szybciutko można podziwiać prace ze spotkania wczorajszego :) są sliczne a ja miałam ta przyjemność, że widziałam je na żywo:)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. ach te piękności ! wszystkie są piękne !

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...