piątek, 18 maja 2012

metamorfoza nr 2

czekałam kilka dni żeby się tym koszykiem pochwalic. może nie prezentuje się jakoś wspaniale no ale... :) 

komputer mi troszkę szwankował i stąd ten lekki poślizg ale już jest ok :)

pamiętacie ten koszyk?? chciałam zrobic powiedzmy "przegródkę" hi hi. no coś tam wyszło :D


zastanawiałam się gdzie go postawic i jak ozdobic. padło na pokój gościnny. z racji tego, ze ma on liliowe ściany (coś w ten deseń), koszyk postanowiłam pomalowac tak:


kolorek bardzo mi się podoba :) no ale tak sam bez żadnej ozdoby...?? musiał się jakoś prezentowac. no i dokupiłam mu ładne serweteczki i postanowiłam dalej się szkolic w decoupage. ni wyszło wspaniale i tak jak bym chciała ale może byc :)


no i to by było na tyle. a weekend spędzę na juwenaliach :) 
życzę Wam udanego i przyjemnego weekendu bo ja zamierzam się świetnie bawic :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, sprytnie wymyśliłaś tę przegródkę.
    U mnie też fiolet rządzi ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny koszyk:)
    Moja córka już nie może się doczekać kiedy będzie studentką i będzie "świętować"juwenalia (cokolwiek to znaczy).

    OdpowiedzUsuń
  3. koszyk rewelacja! i powalilas mnie z ta jego ozdoba-wyglada genialnie!
    a zabawy na juwenaliach to zazdroszcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny koszyk i to w moim ulubionym kolorze rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek suuper!!! podoba mi się kolor i to że jest przedzielony:)
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi się podoba :)
    Przy okazji zapraszam na herbatkę ;)
    Pozdrawiam serdecznie- Iwona.
    P.S. Obiecałam sobie, że przy najbliższej okazji pospaceruję po Twoim blogu,jestem pod ogromnym wrażeniem plecionych prac :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Twój koszyczek!!! Jest w moich ulubionych barwach! Miło mi,że u mnie zagościłaś i zapiałaś się na moje Candy :))) Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek genialny, a przegródka pomysłowa, muszę się w końcu zabrać za te gazety i je przerobić na coś pożytecznego, inspirujesz. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny koszyczek! Ja też się przymierzam do wikliny papierowej, ale jak na razie słomiany zapał, wygrywa ;p
    Pozdrawiam cieplutko, Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w takim razie zachęcam gorąco do pracy, jest warto :)

      Usuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...