piątek, 11 stycznia 2013

mini skrzyneczka :)

witam nowych obserwatorów :) miło, że dołączacie. niezmiernie mnie to cieszy. dziękuję również za wszystkie komentarze jakie pozostawiacie na moim blogu :)
tak mi się spodobały te 3 skrzynie jakie robiłam dla Wiśni, że postanowiłam sobie zrobic ich miniaturki :)
kojarzycie tekturowe pudełka ze sklepu po 2,99?? 2 takie pudełka mam pod biurkiem. leżą w nich jakieś stare płyty, kable i inne pierdołki :) pomyślałam, że takie skrzyneczki pod biurko byłyby idealnym rozwiązaniem :)
i tak oto powstała pierwsza skrzyneczka :) dokładnie na wzór tych 3 skrzyń: kolor ten sam, papier ten sam, zasada ta sama :) tylko wymiary inne. moja mini skrzyneczka ma w przybliżeniu 38x32cm, wysokośc 22cm plus przykrywka :) jak Wam się podoba??
trwają już prace na następną :)

17 komentarzy:

  1. Ewuś piękny :) Czarujesz:) Ja zbieram się do wyplecenia sobie takiego pudełka, ale ciągle brakuje mi czasu:( Ale Twoje prace są poprostu cudne:)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się podoba! I to nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No własnie, takie coś na przydasie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna skrzyneczka:) I przynajmniej wszystkie pierdółki będą w jednym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba się bardzo,tym bardziej,że jest w moich kochanych kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ale do mini to ja bym takich rozmiarow nie zaliczyla ;) calkiem duza ta skrzyneczka :)
    Pozdrawiam, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne pudełeczko... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełka z papierowej wikliny są świetne na ukrycie różnych pierdułek :).
    Fajnie Ci idzie to kręcenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poproszę o kurs jak wypleść kwadratową pokrywkę - za nic mi nie wychodzi! :) mogę przynajmniej u Ciebie oko nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, dziś będę robic więc zrobi się kurs ;)

      Usuń
  10. Jak Ty to robisz? Cuda :)

    Ja mam 2 lewe ręce, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej to jeszcze nie widziałam ! Super, też by mi się właśnie takie przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna ta skrzyneczka.Przydasi nigdy za wiele więc na pewno się przyda.Też mam zamiar taką sobie wypleść.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super skrzyneczka na "przydasie". I kursik na przykrywkę będzie jak znalazł:) Pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...