środa, 24 kwietnia 2013

spotkanie nr 26 :)

witam wieczorową porą :)
na dzisiejszym spotkaniu w MOKu uczyliśmy się ozdabiac słoiki techniką decaupage. muszę Wam powiedziec, że poznałam wiele przydatnych i praktycznych wskazówek :)

na początek chciałam Wam pokazac wspaniałe obrazy wykonane przez Marzenkę, są cudne :)

kolejne są prac Kasi i Pani Janiny :) ten zielony naszyjnik jest po prostu boski. wyobrażacie sobie ile to pracy??

 jak już wspomniałam uczyliśmy się ozdabiac słoiki w decou :) żeby nie było, że nic nie robiłam jest dowodzik :)
pod czujnym okiem Marzeny sporo się nauczyłam. jak widac na zdjęciach to była praca zbiorowa :)




ten przepiękny komplet wykonała Renia :)
Renia niestety nie chciała byc pokazana, a szkoda. zobaczylibyście jak fajnie ten komplet prezentował się do czarnej koszuli :)






poniżej zdolne rączki Ingi, która również ozdabiała słoik oraz jednej z Pań, która uczyła się wyplatac koszyki z papierowej wikliny :)








oraz prace tej samej Pani :)










spotkanie zaliczam do udanych i już czekam na następną środę :) co będziemy robic? nie wiem... jakieś pomysły?? :)
przypominam również o kiermaszu rękodzielniczym, który odbędzie się 2 i 4 maja na jarosławskim rynku w godz 15-20, zapraszamy :) 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie spotkania. A ile można się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie fotka efektu końcowego słoiczka ja musiałam szybciej wyjsć i niestety nie zdążyłam zobaczyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. takie twórcze spotkanie są najlepsze !

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...