piątek, 21 marca 2014

prezencik :)

witajcie moi mili :)
pogoda piękna, słoneczko świeci, wiosna. aż chce się życ :)
dziś chciałam Wam pokazac coś co mnie bardzo zaskoczyło. we wtorek byłam w Rzeszowie. spotkałam się tam z Iwonką i ku mojemu zaskoczeniu dostałam od niej kolczyki. oczywiście ręcznie wykonane :)

 srebrne bigle co tym bardziej mnie ucieszyło ponieważ jestem uczulona na nikiel :)
kolczyki są super, fajnie się noszą, leciutkie, cudo po prostu :)
na zdjęciu dokładnie nie widac ale mają w środku w kamyczkach okienko. od razu mi się skojarzyło z windowsem :p 
kochana bardzo dziękuję za super prezencik :)

3 komentarze:

  1. Proszę bardzo i cieszę się, że się podobają:)
    jestem zaskoczona,że są na blogu - oczywiście pozytywnie:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezencik. Pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniutkie:)

    Jesteś na mojej liście blogów wiec będę tu często, Zapraszam również do siebie , do czytania i komentowania, zorganizowałam również candy http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam Serdecznie i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...