niedziela, 26 maja 2013

niedziela z Arabianem

dziś w Pełkiniach koło Jarosławia odbyła się impreza pod nazwą "niedziela z Arabianem". na udział w niej zdecydowałam się wczoraj koło 22.00 więc już Wam o tym nie pisałam
ja, Inga i Wiśnia wystawiłyśmy swoje prace w ramach wystawy rękodzielniczej. ponadto dostałyśmy całą mase produktów rękodzielniczych, którymi bawiłyśmy się razem z dziecmi :)
stoisko moje i Ingi:

stoisko Wiśni i jej siostry:

przez kilka godzin zrobiłyśmy trochę fajnych rzeczy. miałam również okazję do eksperymentów z profesjonalnymi preparatami do decoupage oraz nauki robienia kwiatów z krepy :)
nie trudno zgadnąc, że te cudowne kwiaty są wykonane przez Wiśnię, zdolna bestia :) 


imprezie towarzyszyły pokazy jazdy konnej, musztry konnej, gry i zabawy.

również ja miałam okazję do przejażdżki z czego bardzo się cieszę ponieważ nigdy tego nie robiłam :)
impreza była bardzo udana, cieszę się, że mogłam brac w niej udział :)

4 komentarze:

  1. Ewcia z opisu i ze zdjęć widać że impreza była zajefajna :) nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać fana i udana imprezka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z doświadczenia wiem, że udział w takiej imprezie jest niezapomnianym przeżyciem. Sądząc po Twojej relacji myślę że i dla Ciebie podobnie. Pozdrawiam i życzę Ci kolejnych udanych imprez - wystaw.

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...