poniedziałek, 13 maja 2013

prace Marzeny nr 7

witam w poniedziałkowy poranek. u Was też taka paskudna pogoda, że aż się nie chce z domu wychodzic?? mam coś ładnego na osłodę :)
jeszcze w tamtym tygodniu zrobiłam fotkę nowym pracom Marzenki :)
wszystko ozdobione techniką decoupage- buteleczka wykończona jest koronką, lampion przepięknym kwiatem. powiem Wam, że rzuca się w oczy :P natomiast szkatułka ma biedronki 3d czego niestety na zdjęciu nie widac oraz ładną koronkę dookoła.
Marzenka się postarała prawda?? :)

4 komentarze:

  1. Ładniutkie! Koronka mnie urzekła :)
    U mnie też koronka na słoiku http://handmadebyjoanna.blogspot.com/2013/05/kwadrat.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze się postarała! dopracowane w każdym szczególe !

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...