poniedziałek, 15 października 2012

#12 dla Beci :)

witam po weekendzie :) witam również, nowych obserwatorów :)
dziś chciałam Wam pokazac komplet koszy jaki zrobiłam dla posiadaczki białego wózeczka.

na pierwszy rzut oka pewnie powiecie, że kosze są białe? a tu zonk, kosze są koloru kości słoniowej :P
4 jaki widac na zdjęciu, wyplecione splotem ósemkowym. pomalowane 2 warstwami farby akrylowej i warstwą lakieru do drewna.
WYMIARY:
długośc 45cm
szerokośc 14cm
wysokosc 12cm
plus oczywiście przykrywka :P
no i co myślicie?

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne one są :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i takie jednakowe ,nie wiem czy udałoby mi się zrobić dwa takie same a co dopiero cztery.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszki super, pomysł przedni tylko ciekawam na co przeznaczone? czy na jakiś
    specjalny przedmiot, przedmioty? te wymiary mnie tak zainteresowały.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, zagrypiona Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentują :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślimy, że są bardzo w porządku - taki kształt i kolor pasują do wszystkiego, mogą by uniwersalnie stosowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są :)
    I praktyczne, bo ze względu na kształt nie zajmują dużo miejsca, a sporo można w nich schować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne ale ciekawi mnie co w nich będzie przechowywane :D ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego to nawet najstarsi górale nie wiedzą :P

      Usuń
    2. nie wiem czemu...nie mogę u Ciebie nic spkomentowac ostatnio....

      Usuń
    3. Oo, nie wiem Ewka, w ustawieniach mam komentarze wszyscy bez ograniczeń. Nie rozumiem??

      Usuń
    4. nie wiem co się dzieje, nie mogę kliknąc w okienko gdzie się wpisuje komentarz. kliknę i mnie stronę przerzuca na sam dół...
      choc już mi się ta trafiało u niektórych, samo się naprawiało :P

      Usuń
  8. Oj Ewcia szalejesz:) Jak nie wózeczki , to karteczki :)Ale nie tylko Tobie należą się wyrazy uznania, wielkie ukłony skierowane w stronę męża :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny koszyczek z papierowej wikliny w kształcie serduszka. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  10. Te podłużne kosze są piękne! I takie równe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej!!!Jestem w szoku!!!Mistrzostwo normalnie!!!!!!Jestem pod wielkim wrażeniem:)Daję słowo!!!

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...