środa, 17 października 2012

wyróżnienie :)

och jak ja to lubię, przynajmniej wiem, że jestem doceniana :)
dostałam dziś wyróżnienie od Ewy, Ewuś bardzo Ci dziękuję :)
zasady standardowe:
podziękowac osobie od której otrzymało się wyróżnienie,
wskazac 5 osób, które mają mniej niż 200 obserwatorów,
przekazac im wyróżnienie informując je o tym.

wyróżniam więc:
1. Isska
2. Inga
3. Jadzia
5. Ania

chciałabym Was wszystich wyróżnic, każdy tworzy coś innego, coś pięknego, coś niepowtarzalnego....
niestety zasady mówią tylko o 5 blogach...

a wieczorkiem zapraszam na relację ze spotkania rękodzielniczego :)

7 komentarzy:

  1. Dziekuje bardzo za wyroznienie :)) Jest mi niezmiernie milo :)) I czekam na recenzje ze spotkania rekodzielniczego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnienia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za wyróżnienie!!!! miła niespodzianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyroznienia i dziekuje za odwiedziny...zapraszam czesciej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu dziękuję serdecznie za wyróżnienie :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) i dziękuję również za bardzo miłe komentarze u mnie :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i czekam na relację ze spotkania.

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...