czwartek, 4 października 2012

wyróżnienie

i kolejna miła niespodzianka. wczoraj dostałam 2 wyróżnienia- od Jadzi i Sofki :) bardzo Wam dziewczyny dziękuję :) zawsze sprawia mi to ogromna radośc gdy ktoś docenia moje prace :)

zasady są następujące (pozwoliła je sobie skopiowac od Sofki):
1.  Skopiuj obrazek wyróżnienia i umieść go na swoim blogu
2. Podziękuj osobie od której otrzymałaś wyróżnienie
3. Przekaż nagrodę 5 innych blogom, które mają mniej niż 200 obserwatorów

zatem wyróżniam następujące osoby:
Łukasza, Olę, Agnieszkę, Karolinę i Ewelinę. odwiedźcie ich blogi bo warto :)



**********************************
do tego dochodzi kolejne wyróżnienie, które otrzymałam dzisiaj (niedziela) od Kasi. Kasiu bardzo Ci dziękuję :)

6 komentarzy:

  1. gratuluję wyróżnienia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję wyróżnienia, należy się!!!
    Lecę na blogi które wskazałaś, pozdrawiam, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie.Wspaniale jest czuć,że to co robisz podoba się innym :) :*
    Pozostałym gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. w odpowiedzi na pytanie: nie wiem o które motyki Ci dokładnie chodzi, ale wszystkie które mi się aktualnie przypominają wycinam za pomocą dziurkaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) A tak na marginesie, strasznie często wpisy dodajesz, i ja potem nie wiem, co komentować ;P Albo to ja zbyt rzadko tutaj zaglądam ;P

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...