środa, 3 października 2012

prace Marzenki

strasznie mi przykro, że dzisiejsze spotkanie rękodzielnicze się nie odbędzie :( no ale niestety nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, tak mówią :)
znajomej bardzo się spodobały bombki Marzeny (fotki TUTAJ) więc poszłam dziś do niej w odwiedziny aby zamówic owe bombeczki :) dobrze, że zabrałam ze sobą aparat :) okazało się, że Marzena ma w pracy taki mały twórczy warsztacik. zafascynowana wszystkim co tak zobaczyłam nie mogłam się powstrzymac i nacykałam trochę fotek :)

 Marzenka zrobiła taką tacę a la podstawkę. lekko wklęsła na samym środku, ozdobiona kryształkami na kształt kropelek i kwiatem wykonanym metodą sospeso. stosuje się powszechnie takie podstawki np. pod świeczki, kojarzycie zapewne?




tu zbliżenie na kwiat...


kolejna bombka wykonana przez Marzenkę. ta jest dośc spora :)




oto jak bombka prezentuje się na tacy :)


oto kwadratowy wazonik (również można w niego włożyc świeczkę) ozdobiony podobnymi kryształkami jak podstawka oraz kwiatem wykonanym metodą sospeso.


wazonik w połączeniu z podstawką i butelką.




i kolejne buteleczki. ozdobione metodą decoupage oraz kwiatami metodą sospeso.




i jeszcze jedna. z cudnym domkiem, niestety fotka z bliska mi nie wyszła :(



i jeszcze więcej butelek :)
koszyk z papierowej wikliny ozdobiony wstążką i różami techniką decoupage. pokazywałam Wam już wcześniej koszyki Marzeny (fotki TUTAJ).





















i kolejne buteleczki. bardzo mi się podoba ta kompozycja tym bardziej, że są jednakowej wielkości o ozdobione w podobnym stylu :)


a to są kolczyki wykonane metodą sospeso.


a tu wszystko we wspólnej kompozycji: buteleczki, kolczyki i takie małe puzdereczko- niestety fotka z bliska też mi się nie udała :(
oraz na koniec obraz wykonany na styropianie techniką decoupade.
więcej prac Marzeny znajdziecie TUTAJ













to Wy sobie teraz podziwiajcie prace Marzenki a ja uciekam czytac "Pamiętniki Wampirów" hi hi.

7 komentarzy:

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...