wtorek, 16 października 2012

znowu w odwiedzinach :)

witam
dziś będzie troszkę zdjęc :)
wczoraj poszłam do Marzeny odebrac bombki, które mają powędrowac do znajomej...





Lenka jak widzisz dostaniesz też swoją butelkę z domkiem :)






a oto następne bombeczki Marzeny :)
 


ten koszyk zrobiła Pani Jagoda. widzieliście kiedyś żeby ktoś wyplótł takie serce bo ja nie? chylę czoła :)
 




kolejny koszyczek Pani Jagody, kształtem przypomina ul, jest cudny :)
 

 następnie komplecik koszy ozdobionych techniką decouage oraz kosz na kwiaty również w decou. całośc moim zdaniem prezentuje się rewelacyjnie :)
 

i na koniec małe puzderko na przydasie :)
koszyczek jest żółty, nie wiem czemu na zdjęciu tego za bardzo nie widac...

to tyle fotek na dzisiaj. jutro zapraszam na relację ze spotkania rękodzielniczego jak co środę :)

6 komentarzy:

  1. Bombki są przepiękne, zresztą tak jak każda z tych prac ;) Jednak najbardziej zadziwia mnie tek koszyczek w kształcie serduszka... Trochę już wyplotłam różnych rzeczy, ale na coś tak trudnego w formie się nie porwałąm do tej pory... Przyglądałam się zdjęciu i jestem pełna podziwu ;)
    Fantastyczna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko cudne! kurcze musze i ja kiedys sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne rzeczy,czekam na następne-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace,a serducho mnie oczarowało :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...