wtorek, 23 października 2012

choinkowo- koszykowo cz.2

witam witam :)
dziś chciałam Wam pokazac nową choineczkę i nowy maleńki koszyczek :)






taki niby komplecik :P






 choinka wykonana splotem spiralnym (6 rzędów), pomalowana na zielono, brzegi ma złote. całośc polakierowana lakierem do drewna
wysokośc 24cm

koszyczek wypleciony z pozostałości zielonych rurek po choince i eksperymentalnie malowanych rurek (pisałam o nich TUTAJ). 
wypleciony splotem ósemkowym, nie jest lakierowany.
wysokośc 7cm
średnica 14cm



i jeszcze fotka z lotu ptaka :P
co myślicie?













teraz kilka dni przerwy w blogowym i plecionkarskim świecie. ach przyda się urlopik :)
widzimy się w niedzielę (28 października) na imprezie pod tytułem 
startujemy w Mariosie o 16.00
serdecznie zapraszam :)

28 komentarzy:

  1. Ewcia choinka super,koszyczek z resztą też ,taki komplecik świąteczny.Pozdrawiam i miłego wypoczynku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie też się zaczął sezon światecznych ozdób? ;) śliczny ten komplecik :) moja pierwsza choinka również już wypleciona, ma wysokość 70cm i poki co czeka na malowanie ;) pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ewuś !!!

    Śliczniutki komplecik, kolorek również, pozdrawiam bardzo serdecznie, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  4. i jak tu nie myslec o swietach hehe :) choineczka przesliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne :)Fajny komplecik :)) Ja tez dzis robilam choinke :)) Widac taki choinkowy dzien :))

    OdpowiedzUsuń
  6. moim skromnym zdaniem wyszlo Ci przepieknie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kochana! Choinka super. Może i ja się na taką skuszę? Boję się tylko że zabraknie cierpliwości:) U ciebie wszystko jest takie idealne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia wprawy, a ta jest 5 jaką w życiu zrobiłam :)

      Usuń
  8. Super komplecik ;) Wszystko ciekawie wymyślone i dobrane kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo jak zawsze tworzysz piękne prace. Zapraszam cię do mnie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeszcze raz ja....zapraszam do mnie po wyroznienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. choinka jest śliczna, podziwiam za pracę

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie po wyróżnienia! Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki dziewczyny za miłe słowa :) dziękuję również za te 3 wyróżniania, nigdy jeszcze nie otrzymałam ich w takiej ilości, to bardzo miłe :) postaram się przekazac je dalej w wolnej chwili :) pozdrawiam Was wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ups ja też zapraszam po odbiór wyróżnienia-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super komplecik :) odpoczywaj niech ci przyjdą nowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle ślicznie,a choinka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Choinka bombowa,a koszyczek pierwsza klasa!!!Razem wyglądają jeszcze ładniej :)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewciu! jak wcześniej wspomniałam, zestawik świetny :) zapraszam do mnie po wyróżnienie http://cichyduszek.blogspot.com/ i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo!!
    Zazdroszczę tych spotkań rękodzielniczych!

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...