środa, 10 października 2012

spotkanie nr 6

witam wszystkich wieczorkiem :) jak co środę mam dla Was fotki ze spotkania rękodzielniczego odbywającego się w MOKu w Jarosławiu. 
dziś było bardzo fajnie, dużo Pań, dużo wspaniałych dzieł :)



obraz został namalowany przez córkę Marzeny





tu zbliżenie :) ciekawy fragment wybrałam prawda?? :)



koszyk wykonany przez Marzenę





zbliżenie na przykrywkę











a tu kilka przepięknych bombek wykonanych różnymi technikami. niestety nie pamiętam czyja jest czyja....

następnie kilka fotek z etapów produkcji (różne techniki) w tym przepiękne sospeso :)

a tu po raz kolejny przedstawiam Marzenkę w pracy (J. ta fotka jest dla Ciebie) :P


jaka szkoda, że te spotkania się tylko raz w tygodniu....
mam nadzieję, że nie przytłoczyłam Was ilością zdjęc. przepraszam za słabą jakośc ale są cykane telefonem. do jutra moi mili :)

   



2 komentarze:

  1. dziękuję za odwiedzinki, widzę,że ładniutkie rzeczy tworzysz:) skorzystam w przyszłości z kursu plecionek :) pozdrawiam i życzę weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewunia,zazdroszcze Wam takich spotkan!! Fajnie sie macie... :)) No i piekne dziela powstaja :))

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...